منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بغض هشت ساله

منصوره صامتی |


این روزها از اقصا نقاط بوی توطعه می آید 

بوی لاشه ی متعفن وسوسه ی خناس ! 

 پچ پچ های پوچ ...

زمزمه های نیستی 

همه چیز برای نابودی آماده است 

بوی خونابه می آید 

درندگانی که یکی پس از دیگری کالبد می درند و خون می نوشند 

پیروانی که در مجاورت لبخند شیطان به هم دشنام می گویند 

و پیامبری که مهربانیش فراموش شده ! 

و من آموخته بودم سکوت را هنگا م بیم آبرویی

شاید دیر 

شاید به هنگام 

نمی دانم ولی ...

آنچه تدبیر است 

رقم خواهد خورد 

می دانم که گاهی باید شهید شوی

وقتی شیطان را در نمای انسانیش به تمامیت شاهد بوده ای 

نمی دانم چه خواهد شد ...

این روزها سکوت به قیمت افزونی درنده خویی شیطان است 

به قیمت فتنه انگیزی برادران شیطان 

که من فرزند آزاده گی ام 

اگرچه مسافرم 

اگرچه پای رفتن نیست 

اگر چه جای ماندن نیست 

اگرچه گاهی حقیقت شهید خواهد شد ولی 

به زودی پرده ی رسوایی شیطان در میان خواهد بود 

چه فرومایه برادران شیطان !

.

.

.

و یکبار برای همیشه

خواهم گفت بغض در گلو مانده ی هشت ساله را 

همه چیز از مسجد بلال و جشنواره آخرین منجی شروع شد ...



نظرات  (۱۶)

سلام دوست من! من می خواهم بگویم که این مقاله عالی است، عالی نوشته شده و شامل تقریبا تمام اطلاعات حیاتی است.
من می خواهم پست های اضافی مانند این را ببینم

امثال این جناب زر زر جزء دسته خوارج هستند. همونهایی هستند که نان مسلمان نمایی می خورند و بی نهایت عاشق پست و مقام هستند. اگه همین وسط آقا امام زمان (عج) ظهور کنه و اونها رو نالایق تشخیص بده و پست و مقامشون رو ازشون بازپس بگیره از شمشیر کشیدن برعلیه او دریغ نمی کنند چه برسه ریختن خون افراد عادی و بی گناه.

میدونید بهترین لقبی که میشه براشون گذاشت چیه؟

**عبیداله بن زیاد**

  • خطاب به جناب زر زر !
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    جناب زر زر ! 
    یحتمل می دونی که "تهدید" اشخاص به هر نحو ، فی نفسه خودش "جرم" هستش حتی اگر عملی هم نشه . و تهدید در فضای مجازی علیه اشخاص طبق قانون جدید مجازات اسلامی ، جرم بوده و از طریق پلیس سایبری ( فتا ) نیروی انتظامی ، این جرم رایانه ای به راحتی قابل شکایت ، پیگیری و رسیدگی است . 
    و باز جهت اطلاع ؛ شما اگه از سیستم عامل ضد اطلاعاتی و جاسوسی "ویندوز رد" هم استفاده کرده باشی ، باز هم باید بگویم "آی پی" شما به راحتی از طریق پلیس فتا قابل ردیابی هست . اینم از این . 
    پس لطفا ***** ***** ***
    زیادی زر زر میکنی منصوره
    یه دفعه دیدی زدم یه بلایی سر اون بچه ات آوردما
    بعد اونوقت میفهمی قاتل کیه مقتول کیه
    پاسخ:
    اینجا تگزاس است ، جمهوری اسلامی ایران ، ا م القرای جهان اسلام ، 
    اگر من از تهدیدهای شما نگران بودم که یک راست به بیت رهبری نامه نمی نوشتم که طومار همتون پیچیده بشه ! 
    برو استراحت کن ، اون قبلیا که بدست شما و باند شما به قتل رسیدن هنوز در مراحل آزمایش DNA هستند، جناب قاتل ! 

    خانم صامتی خواهر عزیز {البته خاله عزیز}

    مرسی که به سوالم جواب دادین.

    اول که گفتین دوست ریاست فکر کردم رئیس هردو نهاد صدا وهم سیما را میگویید ولی اینطور که فهمیدم شما منظورتان رئیس نهاد دوم است.

    به هر حال امیدوارم هرکسی که شایستگی دارد به جایگاه خودش برسد .

    امیدوارم شما هم موفق شید ودر سلامت کامل باشید واز فتنه اشرار محفوظ.

    حرفای زیادی برا گفتن براتون داشتم ولی حیف که اجازه این کار رو ندارم.

    انشاالله روزی برسد که بتوانم من هم مثله شما به این توانایی دست پیدا کنم که در مقابل زیاده خواهی ها مقاومت کنم و در کارها وگفتارم بدون محافظه کاری باشم.


    پاسخ:
    اگر چنین روحیه ای دارید رشته ی دانشگاهی حقوق را انتخاب کنید و یا اطلاعات حقوقی خود را کامل کنید .
    من همان خانم صامتی باشم مناسب تر است . متشکرم .شما نیز موفق باشید .

    خانم صامتی عزیز خواهر گلم

    تو این مدت که با شما همراه بودم پاکی شما برایم  وبرای تمام نظردهندگانتان ثابت شده است. امیدوارم تمام مشکلاتتان حل شود.

    شما در جایی گفتین که کارتان را از دست داده اید؟؟؟

    آیا دیگر در رادیو گفتگو برنامه اجرا نمیکنید.

    پاسخ:
    از لطف شما متشکرم . همواره خرسند هستم که خداوند شاهد همه ی لحظه های زیستنم بوده است و تا قیامت راهی نیست .
    بزرگوار بنده قبل از گوینده گی در رادیو مجری تلویزیون بودم در کمیته ی تخصصی سیما هم پذیرفته شدم در منابع انسا نی هم همه ی مراحل پزشکی و استخدامی و گزینشی  انجام شد ولی در نهایت قباحت وقتی برای دریافت حکم استخدامی سیما مراجعه کردم خانم متصدی گفت :حوزه ی ریاست با استخدام شما  در سیما مخالفت کرده است ! (تصور می کردن اجرای بنده که همواره بالاترین نمرات آموزش سیما را در آزمون ها کسب می کردم به چهره ی بنده وابسته است !)
    و من به رادیو رفتم چرا که هیچ گاه دغدغه ی تصویر و شهرت نداشتم .(تصور نمی کردن در معاونت صدا  در اجرا و سردبیری بهترین نمرات و مجوز گویندگی دریافت کنم .در واقع رشته هاشون پنبه شد ، چون حالا با یک برنامه ساز گوینده روبرو بودن!)
    البته از آنجایی که فامیل رییس ممنوع التصویر و ممنوع الصدا شد و این شده  کینه و بغض و قدرت هم در دستشونه یقین بدونید که صدای بنده هم استخون تو گلوشون خواهد بود . 
    اگرچه دلگیرم از این تعداد مدیران متملق و دورو که اسلام تنها نان شبشان و بهانه ی قدرت طلبیشان است  ولی نگران آینده نیستم 
    گر نگهدار من آن است که من می دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد ...
  • سجاد غلامی
  • بسم رب الشهداء الصدیقین ! 

    ... به یاد می آورم زمانی را ، که رهبری معظم انقلاب فرمان ده ماده ای مبارزه با مفاسد اقتصادی را صادر نمودند ؛
    جریانی در درون حاکمیت ، درصدد کارشکنی برآمده و به مخالفت و مقابله با آن پرداخت . 
    این جریان نفوذ یافته در درون نظام ، ابتدا در روزنامه های خود زمزمه هایی مبنی بر "غلط" بودن «مبارزه با مفاسد اقتصادی» مطرح نمودند ! .. بعد از آن ، در مراکز دانشگاهی و سپس در مجامع کلان تر ، تا نهایت در تریبون رسمی دولت  چنین القا می نمودند که "مطرح نمودن مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب خدشه دار شدن وجه ی بین المللی ایران در مجامع جهانی می شود و علاوه بر آن ، این کار مانع از جذب سرمایه ی سرمایه گذار (داخلی و خارجی) شده و رکود سرمایه گذاری را به دنبال می آورد !! "
    اما رهبری معظم انقلاب با هوشمندی و درایت در مقابل این جریان فکری منحرفانه ایستادند و در مناسبت های مختلف در سخنرانی های خود ، ضمن تبیین لزوم و ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی ، به تشریح ماهیت اصلی مخالفان و علت اصلی مخالفت ها پرداختند .
    ایشان در یکی از سخنرانی های خود در همین رابطه چنین عنوان کردند که : "این چه تفکر غلطی است که می گوید مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب تضعیف جایگاه ایران در عرصه های جهانی شده و فرار سرمایه ی سرمایه گذار را به دنبال می آورد !! .. اگر سرمایه گذار ، در سرمایه گذاری خود احساس امنیت نکند ، این آن چیزی است که موجب فرار سرمایه ها می شود ، نه مبارزه با مفاسد اقتصادی !! "

    اما ارتباط این موضوع با پست « بغض هشت ساله ! » : 

    به نظر من این تفکر ، تفکر غلطی است که گفته شود "ما اگر بخواهیم ماهیت پلید افرادی که در بدنه ی نظام و حکومت ، همچون موریانه نفوذ بافته اند و با ظواهر و بعضا سوابق اسلامی ، دم از دین ، قرآن ، اسلام ، نظام و ولایت می زنند ؛ اما در حقیقت اسلام را سپر بلای خود گردانیده و تنها به دنبال "نان ، نام" هستند و چنین از پشت به اسلام خنجر زده و آن را از حقیقت فاخر خود تهی کرده و با کارهای پست و حیوانی خود ، مانع از جذب جوانان به دین اسلام شده و باعث فرار آنها از این آیین آسمانی می شوند را افشا نماییم ؛ این کار موجب "تضعیف" نظام اسلامی خواهد شد !! 
    خیر اینگونه نیست . البته "خیرخواهی و گذشت" شما در محل خود ، جای تقدیر دارد . اما این کار ، نه تنها موجب تضعیف نظام و رهبری معزز نخواهد شد ، بلکه باعث "تقویت" آن نیز خواهد بود . 
    ندای حق گویی و حق طلبی در جوانان نباید خفته شود . "حق" را باید "فریاد" زد گرچه همانند "اباذر" در بیابان "ربذه" تو تنها بمانی .. 
    "آن یار کز او گشت سر دار بلند .. جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد" 
    در حدیث است که « حق را بگویید ؛ اگرچه به ضررتان باشد » . 
    این ضرر ، گاهی متوجه شخص شما خواهد بود و گاهی همانطور که به عنوان دغدغه ی اصلی خود مطرح فرمودید ، متوجه "نظام و رهبری" است .
    مطمئنا با افشاگری هایی چنین از این روباه صفتان و زالو طینتان ، شما به نوبه ی خود و در حد توان و وسع خود ، موجب تقویت هرچه بیشتر نظام و رهبری خواهید شد و نه تضعیف آن .
    این دغدغه را به خود راه ندهید . بالاخره سر از ناسره باید تمییز داده شود 
    تا آینده ی این نظام و انقلاب بیمه گردد . 
    مگر فرزند مرحوم حاج مصطفی ، نوه ی امام نبود ؟؟ 
    مگر شیخ علی تهرانی از بستگان رهبری نبود ؟؟ 
    مگر سیدجواد هاشمی و شیخ لاهونی از نزدیکان حناب آقای هاشمی رفسنجانی نبودند ؟؟ .. 
    آیا این ها موجب تضعیف نظام شد یا تقویت آن ؟ 
    در حدیث است که "افراد را به حق بسنجید ؛ نه حق را با افراد" ! 
    ... چرا که  همیشه "جاء الحق و زهق الباطل ، ان الباطل کان زهوقا" 
    سنت الهی است .
    اما "حق گویی" کار آسانی نیست . با حق گویی ، خظرهایی متوجه منافع اشخاص می شود .. گذشت و ایثار می خواهد که انسان جان و مال و آبروی خود را در راه گفتن و احقاق حق و حقیقت از دست بدهد . 
    دنیا با تمامی جلال و جبروتش ، پشیزی نمی ارزد . اگر جان آدمی در نهایت ستادنی است ، همان به که در راه معبود و گفتن حق و حقیقت ، آن را از آدمی بستانند که "شهادت" زندگی جاوید و عزت ابدی است . 
    چه مرگی ، زیباتر و باشکوه تر از شهادت و شیرین تر از آن . 
    شاید امتحان امروز و فردای من و شما و همه ی ماها ، همین باشد . 

    "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر"  

    "ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لاتحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون"

    "العاقبه للمتقین" 
    کوچکترین حرفی از 8 سال پیش مساویست با مرگ
    امتحانش مجانیه
    پاسخ:
    این وسط شما قاتلی یا مقتول ؟!
    سلام 
    دردهای من جامه نیستند  ،تا ز تن درآورم
    چامه وچکامه نیستند ، تا به رشته سخن درآورم
     نعره نیستند ، تا ز نای جان برآورم
     دردهای من نگفتنی ست 
    درد من گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
     من ولی تمام استخوان بودنم لحظه های ساده سرودنم درد میکند...زنده یاد قیصر امین پور
    الهی هیچ وقت دل با ایمانتون غصه نداشته باشه.

    خانم صامتی خدا با شماست. حدسهایی زدم در مورد جریان مسجد بلال. انشالا که همه در هر لباسی ومنصبی هستند هم تو این دنیا وهم در آخرت ابروشون بره ومردم بشناسنشون.آمین
  • ملتمس نگاه..
  • خانم صامتی فقط میتونم بگم خدا کمکتون کنه.

    کاش ما هم این آدمای دورو رو میشناختیم..

    به خدا توکل کنید.من نمیدونم حقیقت و ماجرا چیه پس نمیتونم قضاوتی بکنم اما مطمئنم خودتون بهتر میدونید راه درست و کار درست چیه.پس با صلابت به راهی که میدونید درسته ادامه بدید.خدا هواتونو داره.

    کاندیدای ریاست جمهوری رد صلاحیت شده رو متوجه شدم کیه. ولی اون آقای حجت الاسلام رو نه.

    واقعا نمیدونم اینها توی دروس حوزوی خودشون چی خوندند که در برابر یک زن اینقدر خوار وذلیل و آسیب پذیرند!! ماشاء اله اشتهاشون هم چقدر صافه!! چه توقعی دارن. پاکی و جمال رو با هم میخوان!! منطق هم سرشون نمیشه. ای بابا این خواستن بایستی دوطرفه باشه نه با زور و ارعاب و مزاحمت!!

    دادن حق السکوت 200 میلیونی و تهدید به مرگ برای خریدن آبرو؟!! واقعا برای خودم متاسفم که برای گرفتن مشاوره و اعتراف به گناهانم به چه کسانی مراجعه می کنم که خودشون از همه گناهکارتر و ناپاک ترند!!

    خانم صامتی راجع به آبروی رهبری و امام زمان(عج) که گفتید ، شما نگران نباشید مردم خودشون قوه تشخیص دارند و خوب و بد رو از هم تشخیص میدن. موفق باشید.

    پاکی ، نجابت و آبرومندی شما برهمگان مسلمه خانم صامتی.

    من نمیدونم جریان این بغض 8 ساله چیه. ولی هرچی که هست ازتون خواهش میکنم نسبت بهش بی اعتنا باشید و اگر کسی رو مسبب ناراحتی خودتون می دونید دست بردارید تا ببینید خدا چی می خواد. فراموش نکنید ما از جنس زن هستیم و زن خوب بودن علیرغم اینکه بسیار مایه مباهاته ولی گاهی وقتها دردسر آفرینه. پس مراقب خودتون باشید.  

    پاسخ:
    یلدای عزیزم 
    موضوع یک شخص نیست موضوع یک سیستم استوار بر دروغ و تهمت است 
    هشت سال است به خاطر آبروی نظام برای آبروی روحانیت ، برای آبروی رهبری ، برای آبروی امام زمان ع سکوت کرده ام ولی گویا جز با فریاد نمی توان گفت که عده ای در نظام و سیستم های خاص نفوذ کرده اند واز ا آگاهی و بیسوادی و... برخی مدیران این نظام سو استفاده کرده و بر اساس تهمت و دروغ حتی تا نمایندگی مجلس هم پیش می روند ! عده ای که جز ضد انقلاب نمی توانند باشند جز منافقین نمی توانند باشند  بچه های ارزشی را به جان هم می اندازند و به ریشمان می خندند و بهره ی خویش می برند . گاهی حرفهایی می شنوم آنچنان دروغ که تنها شیطان می تواند این چنین دروغ ببافد ! 
    می دانی چرا ؟ 
    هنگامی که برخی مدیرن بر اساس رابطه و چانه زنی به تقسیم قدرت می پردازند دیگر چه فرقی دارد حق چه کسی ضایع خواهد شد ! به دوست و دشمن رحم نخواهند کرد و چهار دست و پا به میز ریاستشان چسبیده اند . 
    اگر زن باشی و محق حتی اگر شاکی باشی متهم می شوی . نمی دانم بخندم و یا گریه کنم ... ولی می دانم در ایران بسیاری از زنان تنها به جرم زن بودن حتی اگر متهم محکوم شده باشد ، محکوم هستند تا به حال برخی مسایل برایم مهم بودند ولی زهی خیال باطل من سکوت کردم آنها پررو تر و بی حیا تر شدند . ولی دیگر سکوت نخواهم کرد تا مردم بدانند چه کسانی در حال آبرو بری از اسلام و هتک حرمت پیامبر اکرم صلوات الله علیه هستند .کرامت انسانی مادر عزیز تر از جانم که تمام جوانیش را صرف پروریدن ما شد برایم مهمتر است که او به زهرای فاطمه علیها سلام متوسل شد . تمام کودکیم خوب درس خواندم و زیاد کار کردم که روزی با افتخار به همه ی کودکانی که طعم تلخ یتیمی و فقر را چشیده اند امید روزهای روشن را تقدیم کنم . من دروغ نمی دانم ، سیاسی بازی و منفعت طلبی یاد نگرفته ام . من قرآن را خواندم و باور کردم حتی یتیمی ام را مهر خداوند فهمیدم وقتی خواندم که پیامبر عزیزترین مردم هم از کودکی یتیم و فقیر بود . 
    یلدا جان آنچه می نویسم برای مخاطب تنها انبوهی از کلمات است ولی برای من سه دهه زندگی  پر دغدغه است. من افتخار می کنم که مادرم مرا بی عار پرورش نداده ، من افتخار می کنم به مادری که عزت نفس را در من پرورش داده است . من به زن بودنم افتخار می کنم و اجازه نخواهم داد برخی بیماران روحی جنسی و جسمی از آبروی یک زن مسمان مایه بگذارند تا به منفعتشان برسند . 
    من  7 سال پیش از یک روحانی به جهت اشکالات فراوان و مزاحمت های خاص شکایت کردم ولی از همان روز روزگار مرا سیاه کروند این آقا قرار بود نماینده ی مجلس شود !  ولی سر از جریان انحرافی در آورد .... به هر حال دارو دسته ی این آقا همون بادمجان های  های دور قاب که از مرحمت های ماهی 60 میلیون تومان ایشون بی بهره شدند باید یک جوری آبروی خودشون رو می خریدند ! و امان از مدیران ساده لوح و خطاکار... بلاخره این روحانی در دادگاه ویژه در سال 90 محکوم شد ولی از اتفاقاتی که افتاد فهمیدم گویا من محکوم هستم ! دلم خون است و درد می کشم ... اینجا ام القرای جهان اسلام است ومن یک زن مسلمان شیعه وای به حال دیگران ! 
    بارها همه چیز را به خاطر لطف و محبتی که از خداوند در زندگیم جریان دارد فراموش کردم ولی هر سال گستاخ تر عمل می کنند . وقتی پست و مقام نخواهی و تنها به دنبال حقیقت باشی نمی توانند ساکتت کنند .
     یلدا جان 
    این ها انقدر شقی هستند که بارها مرا به مرگ تهدید کرده اند . وحتی برای رضایت قبل از حکم قطعی 200 میلیون تومان حق السکوت پیشنهاد دادند وقتی گفتم من پولی لازم ندارم و رضایت هم نمی دهم کارم را از من گرفتند چرا که این روحانی از قضا فامیل نزدیک جناب رییس است ! 
    همان رییسی که بنا بود کاندیدای ریاست جمهوری شوند ! !!! 
    اینجا ام اقرای جهان اسلام و تنها حکومت شیعی است و من یک زن مسلمان شیعه !...

    سنگ رو بستید سگ رو ول کردید!

    وبلاگ خودتونه .هرجور مایلید مدیرتش کنید.سربلند باشید

     

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام.خانم صامتی ******* ******** **** ** *** ******** ****** ** ********** ****** ****** *** **** ** ********** ** ** *** ****** *** ********** ** ****** **** *** **** **** *******
    پاسخ:
    سلام لطفا آدرس ایمیل و شماره ی تماستون رو ضمیمه کنید . 
  • ملتمس نگاه..
  • این بغض 8 ساله شما چیه که اینقدر خون به دلتون کرده؟

    اونایی که در موردش نوشتید همون برادران شیطان کیان؟

    چقد دلتون پره...اما نمیدونم از کی یا کیا؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">